Organisering

Denne boken er delt inn i følgende seksjoner:

Part I - Introduksjon

Denne delen inneholder viktig informasjon som er nødvendig for å forstå resten av boken.

Part II - Generelle biblioteker og verktøy

Denne delen dekker biblioteker og verktøy som du kanskje ønsker eller trenger. Mange pakker kan avhenge av pakkene som dekkes av dem. Den dekker også verktøykjeder for de som kan trenge dem.

Part III - Grafiske komponenter

Denne delen dekker grafiske komponenter som kan være nyttige og hjelpe med feilsøking og testing, eller som kan være nyttige i seg selv.

Part IV - Vindusbehandlere, kompositorer og skrivebordsmiljøer

Denne delen dekker grafiske miljøer du kanskje ønsker å bruke.

Part V - Emulatorer

Denne delen dekker mange emulatorer for datamaskiner, spillkonsoller og mer.

Part VI - Generell spillprogramvare

Denne delen dekker programvare for spillstøtte som ikke dekkes av BLFS og GLFS.

Part VII - SVR4

Denne delen dekker SVR4 verktøy og diverse programvare.

Vedlegg

Vedleggene presenterer informasjon som ikke hører hjemme i selve boken; de er inkludert som referansemateriale. Ordlisten med akronymer er en nyttig funksjon.